MƏtbuat mƏrkƏzİ

Baku Fashion Week-in ikinci mövsümu

Baku Fashion Week-in ikinci mövsümu

Mayın 24-26-da Bakı Kristal Zalının Mətbuat Mərkəzində Baku Fashion Week-in ikinci mövsümünün açılışı olub.

Baku Fashion Week-in ikinci mövsümünün ilk şou gününü əsərləri həm ölkəmizdə, həm də Türkiyədə tanınan azərbaycanlı dizayner Sultan Qədimbəyli açıb.

Qısa fasilədən sonra Baku Fashion Week-in ən sirli iştirakçısı olan “Other Azər” brendi ikinci kolleksiyasını nümayiş etdirib.

Moda nümayişi Baku.tv RU-nun baş redaktoru Nata Osmanlının üzünü maska ​​arxasında gizlədən brend dizaynerlə yumoristik müsahibəsi ilə başlayıb. “İşıq və qaranlıq arasında” adlanan kolleksiyanın özü də adından da aydın olduğu kimi, açıq və tünd çalarların, eləcə də axşam və təsadüfi görünüşlərin mübarizəsinin təzahürü oldu. Tamaşa brend dizaynerin bu şou üçün xüsusi olaraq yaratdığı söz və musiqi ilə yazılmış trekin müşayiəti ilə başa çatıb.

Moda nümayişin ilk gününü bağlamaq şərəfi 1997-ci ildə fəaliyyətə başlayan Rusiyadan xüsusi dəvət olunmuş Viva Vox moda evinə verildi.

Moda nümayişin ilk günü həm də “Makulatura Live” yaradıcılıq birliyi ilə birgə Baku Crystal Hall-un Mətbuat Mərkəzinin divarlarında keçirilən əyləncəli afterparty ilə başa çatıb. Ölkənin moda həftələri tarixində ilk dəfə olaraq əsas moda tədbirinin podiumu rəqs meydançasına çevrilib, burada BFW qonaqları DJ Bunbek və Cənubi Afrikadan olan xüsusi qonaq DJ Kasanqonun dəstləri ilə əyləniblər.

Baku Fashion Week-in ikinci mövsümünün dəvətli qonaqları arasında yerli və xarici bloqerlər, influencerlər, eləcə də yaxın və uzaq xaricdən moda ikonları var. Onların arasında rusiyalı model, teleaparıcı Svetlana Bondarçuk, məşhur blogger, Qırğızıstandan olan tiktoker Zee və bir çox başqaları var. Harper’s Bazaar, L’Officiel və Hello kimi dünyaca məşhur media françayzinqlərinin nümayəndələri də öz iştirakları ilə BFW-ni mükafatlandırdılar.

Bakı Moda Həftəsi ModePoint və Stock tərəfindən təşkil olunub. ModePoint ölkəmizdə moda sənayesinin inkişafına dəstək olmaq, həm Azərbaycan daxilində, həm də xaricdə moda tədbirlərinin təşkili məqsədilə yaradılmış layihədir.

Öz növbəsində, Stock 100-dən çox Azərbaycan brendini birləşdirən ilk geniş moda platforması rolunu oynayan konseptual mağazadır. Stock-un əsas məqsədi yerli moda sənayesinin inkişafını təşviq etmək, gənc dizaynerləri dəstəkləmək və yerli brendləri qlobal səviyyəyə çatdırmaqdır.